NOTÍCIES / 2023-02-20
A Belmonte Assessors seguim amb el teletreball.
Per totes aquelles persones que us trobeu en la mateixa situació, us deixem alguns consells bàsics per augmentar la productivitat a l’hora de treballar des de casa:
Horari: és important marcar-se un horari de treball estricte i amb els descansos corresponents. Mantenir una rutina que inclogui l’hora de llevar-se, d’esmorzar, de vestir-se, l’hora de començar a treballar, el descans per dinar, la tornada a la feina, l’hora de plegar, etcètera.
Espai: tenir un espai propi on treballar. Recomanem que com més s’assembli al lloc de treball habitual (a una oficina, per exemple) millor, ja que resultarà més fàcil adaptar-se a aquesta nova situació. També, és aconsellable que entri llum natural i que no hi hagi objectes que puguin distreure.
Comunicació: és molt important que, encara que cadascú es trobi a casa seva, es mantingui la comunicació amb els membres de l’equip de treball. Ja sigui a través de trucades, correu, videotrucada, etcètera. Posar-se al dia de les tasques a fer, les gestions realitzades, novetats, …
Planificar: un dels riscos de treballar des de casa és no saber autogestionar-se. Una bona planificació de les tasques i horaris a complir ajudarà a aprofitar al màxim el temps de treball.
Motivació: per últim, no perdeu la motivació! Preneu-vos el teletreball amb la mateixa seriositat que el treball presencial i, sobretot, visualitzeu i recordeu el perquè es feu la feina que feu i els objectius que voleu aconseguir. I no oblideu que ens trobem en una situació excepcional i temporal que, aviat, tot tornarà a la normalitat.
A Belmonte Assessors ens trobem a la vostra disposició per realitzar qualsevol gestió i resoldre els vostres dubtes.